Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu
Title Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu Translation Social networks as a tool for low-cost marketing Author info Mária Dzurová, Marína Korčoková Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 46-52 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2014. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords siete sociálne * znižovanie nákladov * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * marketing mix Annotation Nízko nákladový marketing používa lacnejšie internetové nástroje a techniky. Internetová interaktívna komunikácia, on-line reklama, e-commerce a on-line nakupovanie, vzťahový marketing, návštevnosť web stránok, to všetko využíva nízko nákladový marketing. Takýmto nástrojom sú aj sociálne siete. Tie umožňujú vytvoriť interaktívne komunikačné platformy so zákazníkmi. Pravidelná komunikácia umožní identifikovať potreby zákazníkov, reagovať na ne a následne meniť prvky marketingového mixu a ťažiť z priameho kontaktu so zákazníkmi. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01728-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 3-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 219.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1