Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu

  1. Title Sociálne siete ako nástroj nizkonákladového marketingu
    TranslationSocial networks as a tool for low-cost marketing
    Author infoMária Dzurová, Marína Korčoková
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 46-52 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2014. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords siete sociálne * znižovanie nákladov * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * marketing mix
    AnnotationNízko nákladový marketing používa lacnejšie internetové nástroje a techniky. Internetová interaktívna komunikácia, on-line reklama, e-commerce a on-line nakupovanie, vzťahový marketing, návštevnosť web stránok, to všetko využíva nízko nákladový marketing. Takýmto nástrojom sú aj sociálne siete. Tie umožňujú vytvoriť interaktívne komunikačné platformy so zákazníkmi. Pravidelná komunikácia umožní identifikovať potreby zákazníkov, reagovať na ne a následne meniť prvky marketingového mixu a ťažiť z priameho kontaktu so zákazníkmi.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01728-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 3-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti219.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.