Number of the records: 1  

Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami

  1. Title Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami
    Parallel titleCustomer segmentation based on customer values: a case study on the food market
    Author infoSherzod Karimov
    Author Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 1 (2015), s. 19-31. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * segmentácia * hodnota * prieskum
    AnnotationHodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Teória hodnotového reťazca spotrebiteľa. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa na základe zoznamu hodnôt LOV. Vplyv pohlavia na hodnotovú orientáciu spotrebiteľa. Segmentácia zákazníkov na základe hodnôt.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00205-002, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.