Number of the records: 1
Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu
Title Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu Author info Peter Malega, Marcela Hudačinová Author Malega Peter Co-authors Hudačinová Marcela Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 31 (2015), s. 70-75. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords štúdie prípadové * diagnostika podniková * konkurencieschopnosť * stratégia podniková Annotation Súčasné trhové prostredie nevytvára najvýhodnejšie podmienky na realizáciu všetkých plánov a stratégií podnikov, čo je následkom doznievajúcej hospodárskej krízy a nedôvery zo strany spotrebiteľov. Byť konkurencieschopný znamená využiť príležitosti, ktoré trh ponúka a obrátiť ich vo svoj prospech prostredníctvom správne zvolenej konkurenčnej stratégie so získaním konkurenčnej výhody oproti súperovi. Životnosť podniku závisí od jeho schopností uplatniť sa na rýchlo sa vyvíjajúcom konkurenčnom trhu, prilákať nových zákazníkov a snahou zabezpečiť si tak výhodnejšiu trhovú pozíciu než jeho konkurenti. Charakteristika vybranej spoločnosti a konkurencie. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 337.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1