Number of the records: 1  

Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu

  1. Title Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu
    Author infoPeter Malega, Marcela Hudačinová
    Author Malega Peter
    Co-authors Hudačinová Marcela
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 31 (2015), s. 70-75. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords štúdie prípadové * diagnostika podniková * konkurencieschopnosť * stratégia podniková
    AnnotationSúčasné trhové prostredie nevytvára najvýhodnejšie podmienky na realizáciu všetkých plánov a stratégií podnikov, čo je následkom doznievajúcej hospodárskej krízy a nedôvery zo strany spotrebiteľov. Byť konkurencieschopný znamená využiť príležitosti, ktoré trh ponúka a obrátiť ich vo svoj prospech prostredníctvom správne zvolenej konkurenčnej stratégie so získaním konkurenčnej výhody oproti súperovi. Životnosť podniku závisí od jeho schopností uplatniť sa na rýchlo sa vyvíjajúcom konkurenčnom trhu, prilákať nových zákazníkov a snahou zabezpečiť si tak výhodnejšiu trhovú pozíciu než jeho konkurenti. Charakteristika vybranej spoločnosti a konkurencie.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext337.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.