Number of the records: 1  

Knowledge management in the marketing mix of small food businesses

  1. Title Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
    TranslationZnalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov
    Author infoMichal Pružinský
    Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentLecture notes of the Institute for computer sciences, social informatics and telecommunications engineering : First EAI international summit, Smart city 360° : Bratislava, Slovakia and Toronto, Canada, October 13–16, 2015 : revised selected papers. Vol. 166 (2016), pp. 541-550. - [Cham] : Springer International Publishing, 2016 ; Smart city 360° EAI international summit. ISSN 1867-8211
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
    NoteVEGA 1/0708/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords manažment znalostný * marketing mix * potravinárstvo * podnik malý * výhody konkurenčné * trh * zákazníci * Slovensko
    AnnotationCharakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01389-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.