Number of the records: 1
Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka
Title Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka Translation The Song, Didactic Resource that Integrate Linguistic Skills in the Foreign Language Class Author info Diana Patricia Varela Cano Author Varela Cano Diana Patricia EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Source document Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 232-240 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5 Note KEGA 007EU-4/2018 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords vzdelávanie * jazyky cudzie * komunikácia * kultúra * umenie * študenti * zručnosti Annotation Pieseň ako vhodný materiál na precvičovanie počúvania s porozumením, nie iba pre svoju lingvistickú a poetickú hodnotu, ale pretože predstavuje dôležitý zdroj kultúrnych informácií. Pieseň ako audiovizuálny prostriedok je didaktický nástroj veľmi efektívny a motivujúci a vďaka stručným textom ponúka nekonečné nápady, ktoré sa môžu rozvíjať na hodinách cudzieho jazyka. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00197-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 869.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1