Number of the records: 1
The Evaluation of marketing communication
Title The Evaluation of marketing communication Translation Hodnotenie marketingovej komunikácie Author info Markéta Smiřinská, Václav Kupec Author Smiřinská Markéta Co-authors Kupec Václav Source document Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 13, č. 3 (2017), s. 23-34. - Praha : Newton College, 2017. ISSN 1801-7118 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * technológie informačné * technológie komunikačné * konkurencia * internet Annotation Trend rozvoja technológií, zmeny správania spotrebiteľov a zvyšovanie konkurencie núti firmy spájať manažment a marketingové nástroje, ktoré boli predtým navzájom oddelené. Najmä to bol rozvoj internetu, ktorý významne ovplyvnil vzory ľudského správania. Aby spoločnosť mohla uspieť na trhu, musí monitorovať ako jeho vonkajšie, tak aj vnútorné prostredie. Analýza marketingovej komunikácie a prezentácia nových zistenií a odporúčaní na zlepšenie tejto marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 296.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1