Number of the records: 1
Lze předvídat loajalitu zákazníků?
Title Lze předvídat loajalitu zákazníků? Author info Martin Venzl Author Venzl Martin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * produkty * služby * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský Annotation Vernosť zákazníckej bázy ako jeden z dôležitých predpokladov na prežitie podniku v konkurenčnom prostredí. Lojálnosť ako emocionálny postoj zákazníka k výrobkom a službám. Na čo sa pýtať pri prieskume. Najdôležitejšia otázka. Extrémne spokojní a extrémne nespokojní zákazníci. Získavanie okamžitých informácií a názorov zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1