Number of the records: 1  

Obchodný model novej ekonomiky

  1. Title Obchodný model novej ekonomiky
    Author infoJuraj Vaculík, Marek Kruppa
    Author Vaculík Juraj
    Co-authors Kruppa Marek
    Source document Logistika. Roč. 12, č. 2 (únor 2006), s. 32-33. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords podnik obchodný * riadenie podnikové * riadenie procesné * marketing * modely * ekonomika nová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné
    AnnotationObchodné modely a procesy. Obchodný model ako strategický nástroj, ktorý zohľadňuje situáciu konkurencie, zákazníkov, partnerov a formy spolupráce. Roviny, v ktorých sa obchodné modely v podniku prejavujú. Podpora IS/ICT podnikovým procesom a business networking. Business networking ako koncept riadenia interných a externých vzťahov medzi jednotlivými obchodnými jednotkami. CRM ako jeden z kľúčových pilierov business networkingu. Od transakčného k relačnému marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.