Number of the records: 1
Obchodný model novej ekonomiky
Title Obchodný model novej ekonomiky Author info Juraj Vaculík, Marek Kruppa Author Vaculík Juraj Co-authors Kruppa Marek Source document Logistika. Roč. 12, č. 2 (únor 2006), s. 32-33. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy Keywords podnik obchodný * riadenie podnikové * riadenie procesné * marketing * modely * ekonomika nová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné Annotation Obchodné modely a procesy. Obchodný model ako strategický nástroj, ktorý zohľadňuje situáciu konkurencie, zákazníkov, partnerov a formy spolupráce. Roviny, v ktorých sa obchodné modely v podniku prejavujú. Podpora IS/ICT podnikovým procesom a business networking. Business networking ako koncept riadenia interných a externých vzťahov medzi jednotlivými obchodnými jednotkami. CRM ako jeden z kľúčových pilierov business networkingu. Od transakčného k relačnému marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + príl.
article
Number of the records: 1