Number of the records: 1
Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania
Title Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania Author info Jana Jurková Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords školy vysoké * vzdelávanie * marketing * marketing mix * produkty * odbory študijné * podnikanie obchodné Annotation Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl s cieľom identifikácie postavenia študijného odboru Obchodné podnikanie v sústave odborov vied a v konkurenčnom prostredí trhu vysokoškolského vzdelávania na Slovensku. Potreba neustálej analýzy marketingového prostredia vysokej školy a nevyhnutnosť reflektovania nielen na potreby zákazníka - študenta, ale aj na potreby hospodárskej praxe a tiež spoločnosti do poskytovaného produktu, príslušného študijného odboru. Vývoj počtu študentov ekonomických vied, Obchodného podnikania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00047-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 87.6 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1