Number of the records: 1
Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie
Title Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie Author info Katarína Vlčková Author Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 385-389. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kanály distribučné * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * internacionalizácia * globalizácia Annotation Segmentácia trhu podľa nákupného správania spotrebiteľa. Segmentácia trhu podľa sprievodných služieb spojených s produktom a distribúciou. Segmentácia podľa času. Segmentácia v podmienkach internacionalizácie a globalizácie - tvorba globálnych segmentov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1