Number of the records: 1  

Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie

  1. Title Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie
    Author infoKatarína Vlčková
    Author Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 385-389. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kanály distribučné * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * internacionalizácia * globalizácia
    AnnotationSegmentácia trhu podľa nákupného správania spotrebiteľa. Segmentácia trhu podľa sprievodných služieb spojených s produktom a distribúciou. Segmentácia podľa času. Segmentácia v podmienkach internacionalizácie a globalizácie - tvorba globálnych segmentov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.