Number of the records: 1
Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa
Title Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa Author info Lukáš Šveda, Ľuboš Oláh, Veronika Fogašová Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 185-189. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * nákup * predaj Annotation Maloobchodná prevádzka ako miesto realizácie nákupného procesu spotrebiteľa. Zavádzanie vybraných technológií v maloobchode. QR kód ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie maloobchodu so zákazníkom. Využite QR technológie pre marketing. Technológia Digital signage v maloobchode. Digitálne cenovky ako médium v maloobchode. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00950-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1