Number of the records: 1
Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón
Title Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón Author info Zuzana Haruštiaková Author Haruštiaková Zuzana Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 40-42. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * telemarketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * podpora predaja * produkty * nástroje marketingové * stratégia obchodná * skupiny cieľové Annotation Dobrá príprava a celkový dojem, ktorý v zákazníkovi vyvoláte v priebehu hovoru. Informácie, ktoré by ste mali vedieť o zákazníkovi. Predstavenie produktu alebo služby. Zistenie záujmu a overovanie do akej miery ste zákazníka zaujali. Vhodne a nevhodne kladené otázky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1