Number of the records: 1
Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov
Title Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov Parallel title Analysis of activities affecting patients purchasing medicaments Author info Andrej Belaj Author Belaj Andrej Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 19-24. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing mix * farmakológia * liečivá * kozmetika * prieskum * dotazníky Annotation Analýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1