Number of the records: 1
Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente
Title Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente Author info Martin Moravčík Author Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 65-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * prieskum trhu * manažment produktový * inovácia výrobkov * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Annotation Marketingový prieskum a jeho nutnosť pri zavádzaní inovácii produktu na trh, zisťovaní situácie alebo tvorbe marketingovej stratégie. Prieskum realizovaný na Slovensku s cieľom zistiť preferencie spotrebiteľského správania. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1