Number of the records: 1
Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
Title Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu Author info Jaroslav Kita, recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zamykalová Miroslava (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 75 s. [4,26 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-3706-3 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * geografia * marketing mix * priestor * systémy informačné geografické * analýzy * analýza štatistická * metódy štatistické * riadenie predaja Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 4, currently available 2, at library only 2 References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 874625, 874626, 874917, 874918 No. of Archival Copy E13 01329-001, kópia titul. strany
book
Call number Location Sublocation Info 874625 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 874626 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 874917 SEK Sklad knižničného fondu availaible 874918 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1