Number of the records: 1
Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior
Title Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior Translation Neuromarketingová revolúcia a rola emócií v spotrebiteľskom správaní Author info Otília Zorkóciová, Lucia Ďuranová, Mária Šášiková, Lucia Vanková Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Ďuranová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business : proceedings : 14th international scientific conference : may 29th 2014, Prague and Bratislava. S. 197-218. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2014 / Plchová Božena ; The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business International scientific conference. ISBN 978-80-245-2037-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * emócie * stratégia marketingová * stratégia podniková * stratégia inovačná Annotation Rstúci význam emočného správania zákazníka v marketingových komunikačných stratégiách podniku. Neuromarketing - inovačný nástroj porozumenia požiadavkam spotrebiteľa. Význam stimulácie emočných senzorov. Hodnotenie neuromarketingu na Slovensku: Coca-Cola, Pepsi a Kofola. Aplikácia metód neuromarketingu na vybraných neziskových organizáciách. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00999-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1