Number of the records: 1
Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ
Title Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ Parallel title Penetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. S. 40-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Rybárová Daniela ; Šagátová Slavka ; Szarková Miroslava ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4473-3 Výstup z projektu VEGA 1/0857/16 Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí
Note VEGA 1/0857/16 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inovácia výrobkov * elektronika * trh * modely * pravdepodobnosť * správanie spotrebiteľa Annotation Penetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01186-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 739.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1