Number of the records: 1
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
Title Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více Author info Ondřej Roubal Author Roubal Ondřej Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * tovar * služby * ponuka * zodpovednosť * spoločnosť konzumná Annotation Odstránenie vonkajších obmedzení v podobe nedostatku tovarov a takmer neexistujúce limity v rozmanitosti súčasnej ponuky tovarov a služieb. Empirické štúdie sledujúce klesajúcu mieru pocitu spokojnosti a rastúcu úroveň sklamania, rozčarovania a ľútosti u skupín spotrebiteľov. Ťažká situácia rozhodovania a voľby v prostredí rastúcej ponuky. Maximalisti a uspokojovači v procese nákupného rozhodovania. Maximalisti vystavení riziku sebaobviňovania z rozhodnutí a riziku veľkej miery individuálnej zodpovednosti. Istota najlepšej voľby sa mení v neistotu plnú pochybností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1