Number of the records: 1  

The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness

  1. Title The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness
    TranslationDôležitosť správania sa pri online nakupovaní pri strategickom riadení konkurencieschopnosti elektronického obchodu
    Author infoVeronika Svatošová
    Author Svatošová Veronika
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2020), s. 143-160. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2020.04.09
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * riadenie strategické * nákup elektronický * konkurencieschopnosť
    AnnotationPätnásť determinantov správania pri online nakupovaní, ktoré by mohli mať vplyv na proces strategického riadenia v oblasti konkurencieschopnosti elektronického obchodu. Vyhodnotenie vplyvu determinantov správania sa pri online nakupovaní na proces strategického riadenia v elektronickom obchode.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.