Number of the records: 1
The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness
Title The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness Translation Dôležitosť správania sa pri online nakupovaní pri strategickom riadení konkurencieschopnosti elektronického obchodu Author info Veronika Svatošová Author Svatošová Veronika Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2020), s. 143-160. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2020.04.09 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * riadenie strategické * nákup elektronický * konkurencieschopnosť Annotation Pätnásť determinantov správania pri online nakupovaní, ktoré by mohli mať vplyv na proces strategického riadenia v oblasti konkurencieschopnosti elektronického obchodu. Vyhodnotenie vplyvu determinantov správania sa pri online nakupovaní na proces strategického riadenia v elektronickom obchode. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB publicly available article
Number of the records: 1