Number of the records: 1  

Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní

  1. Title Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní
    Author infoRadek Pileček, Matěj Šimlovič
    Author Pileček Radek
    Co-authors Šimlovič Matěj
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * správanie * televízia * voľby * výsledky volebné * Česko
    AnnotationTento článok predstavuje unikátnu metódu volebnej predikcie, pomocou ktorej dokážeme reálne presne odhadnúť konečné volebné výsledky krátko po začatí sčítania hlasov. Vychádza z kategorizácie volebných okrskov do skupín podľa podobnosti volebného správania v predchádzajúcich rokoch. Z marketingového hľadiska je metóda atraktívna pre účely televízneho vysielania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.