Number of the records: 1
Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava
Title Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava Translation Segmentácia spotrebiteľov v kontexte ich priestorového správania: prípadová štúdia Bratislavy Author info Marta Grossmanová, Pavol Kita, Marta Žambochová Author Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žambochová Marta Source document Prague economic papers : a bimonthly journal of economic theory and policy : scientific journal. Vol. 25, no. 2 (2016), s. 189-202. - Prague : University of Economics, 2016. ISSN 1210-0455 Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * priestor * nákup * segmentácia trhu * Slovensko * systémy informačné geografické * analýzy Annotation Vývoj maloobchodnej siete Bratislavy, ovplyvňujúci nákupné správanie a životný štýl jej spotrebiteľov. Charakteristika priestorového správania spotrebiteľov, žijúcich v mestských častiach Bratislavy. V posledných rokoch stúpa dôležitosť spotrebiteľského správania počas klesajúcej ekonomickej prosperity, kým koncentrácia v maloobchode znižuje šance na úspech malých nezávislých maloobchodov s potravinami. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00190-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 565.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1