Number of the records: 1
Alianční cena
Title Alianční cena Translation Alliance price Author info aut. Ladislav Šafařík Author Šafařík Ladislav Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 3 (2003), s. 13-18. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords združenia podnikov * ceny * ceny monopolné * produkty * tvorba cien * náklady fixné * náklady variabilné * zisk Annotation Trendy integrácie organizácií, podnikov a vznik aliancií, partnerstiev. Podľa Lamberta, Stocka a Elramovej môžu teoreticky vzniknúť tri typy zúčastnených organizácií. Posúdenie možnosti využitia tretieho typu integrácie k tomu, aby firmy podieľajúce sa na tvorbe vybraného produktu dosiahli všetky uvedené potenciálne prínosy a maximalizovali svoj zisk. Pre súhrn firiem podieľajúcich sa na zhotovení konečného produktu je použitý pojem aliancie. Pre potreby odlíšenia od monopolnej ceny je použitý pojem aliančná cena. Rozdiel medzi monopolnou cenou a aliančnou cenou produktu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1