Number of the records: 1  

Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí

  1. Title Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí
    Author infoMiloslav Rosenberg
    Author Rosenberg Miloslav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 80-97. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.2 - Informačná činnosť. Informácie. Poradenská služba. Konzultácie
    Keywords informácie * podnikanie * marketing * konkurencieschopnosť * competitive intelligence * obchod medzinárodný * stratégia podniková * globalizácia
    AnnotationVyužitie Competitive Intelligence (CI) v marketingu medzinárodného obchodu. Charakteristika CI. SCIP - Society of Competitive Intelligence Professionals - charakteristika organizácie, ciele a úlohy. Produktový rad CI - základnú produktovú líniu tvorí desať produktov (rôzne druhy spravodajstva). Využitie Competitive Intelligence v kontexte medzinárodného obchodu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.