Number of the records: 1
Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí
Title Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí Author info Miloslav Rosenberg Author Rosenberg Miloslav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 80-97. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.2 - Informačná činnosť. Informácie. Poradenská služba. Konzultácie Keywords informácie * podnikanie * marketing * konkurencieschopnosť * competitive intelligence * obchod medzinárodný * stratégia podniková * globalizácia Annotation Využitie Competitive Intelligence (CI) v marketingu medzinárodného obchodu. Charakteristika CI. SCIP - Society of Competitive Intelligence Professionals - charakteristika organizácie, ciele a úlohy. Produktový rad CI - základnú produktovú líniu tvorí desať produktov (rôzne druhy spravodajstva). Využitie Competitive Intelligence v kontexte medzinárodného obchodu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1