Number of the records: 1
Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka
Title Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka Author info Miroslav Princ, Miroslav Tomka Author Princ Miroslav Co-authors Tomka Miroslav Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords marketing * zákazníci * dodávatelia * produkty * ceny * metodológia * prieskum spotrebiteľský Annotation Efektívne riadenie zákazníckej bázy. Meniace sa priority potrieb, ktoré uspokojujú zákazníkov. Skúsenosť versus spokojnosť zákazníka. Aplikácia merania celkovej skúsenosti zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1