Number of the records: 1
Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera
Title Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera Author info Philip Kotler Author Kotler Philip Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 9 (Září 2005), s. 30-31. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * trh * zákazníci * produkty * služby * konkurencieschopnosť * plánovanie * komunikácia marketingová * značky výrobkov * inovácia * technológie komunikačné Annotation Ktoré sú najväčšie marketingové chyby a ako im predchádzať.1. Nedostatočná orientácia na trh. 2. Neporozumenie cieľovým zákazníkom. 3. Lepšie sledovanie konkurencie. 4. Nedostatočná pozornosť venovaná zamestnancom a partnerom. 5. Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí. 6. Problémy s marketingovým plánovaním. 7. Nedostatočné prepojenie produktov so súvisiacimi službami. 8. Stratégia budovania značky a komunikačnej politiky. 9. Nedostatočná organizácia firmy. 10. Nedostatok vo využívaní nových technológií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1