Number of the records: 1
View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia
Title View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia Translation Pohľad na realitu marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch Slovenska Author info Štefan Majtán, Katarína Grančičová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 1 (2007), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords Slovensko * marketing * podnik malý * podnik stredný * stratégia marketingová * plánovanie podnikové * marketing manažment Annotation Prezentácia všeobecných názorov na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Prieskum umožnil získať poznatky nielen o implementácii marketingu v týchto podnikoch, ale aj vymedziť faktory, ktoré túto implementáciu ovplyvňujú. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00215-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1