Number of the records: 1
[Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]
Title [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu] Author info Mária Hasprová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 39. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864 Review document Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords produkty * imidž * trh * kultúra * ruch cestovný * agropotravinárstvo * Slovensko * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu : Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Práca je členená na päť kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá pojmom imidž a európsky trh. Druhá kapitola pojednáva o rôznych marketingových nástrojoch. Tretia, štvrtá a piata kapitola sa venujú trom aplikačným oblastiam budovania imidžu slovenských produktov - kultúre, cestovnému ruchu a agropotravinárstvu. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00443-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1