Number of the records: 1
Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU
Title Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU Author info Miroslav Mariaš, Mária Dzurová, Jozef Čimo Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 103-109. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * inovácia * prostredie podnikové * Slovensko * Európska únia * konkurencieschopnosť * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Nový marketing ako proces tvorby hodnoty. Elektronický marketing. Rozhodujúce modernizačné trendy marketingových činností. Inovácie ako základ inovačných stratégií. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00929-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 0-4
article
Number of the records: 1