Number of the records: 1  

Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm

  1. Title Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm
    TranslationPrístup manažmentu zákazníkov a jeho implementácia v obchodnej firme
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZarządzanie i marketing : zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik. Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2010. ISSN 1234-3706
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * firmy * podnik obchodný * modely * marketing
    AnnotationČo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00907-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.