Number of the records: 1
Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie
Title Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie Parallel title Children as the target group of marketing communication Author info Dagmar Klepochová, Zuzana Francová, Miroslava Loydlová Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 139-145. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * marketing * nástroje marketingové * reklama * správanie spotrebiteľa * deti * rodina * nákup * prieskum informačný Annotation Vplyv detí na nákupné rozhodovanie rodiny. Faktory, ktoré ovplyvnili formovanie marketingu zameraného na deti. Spotrebiteľské správanie detí. Marketingová komunikácia a deti. Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a ich rodičov. Výsledky prieskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-016, originál dokumentu
article
Number of the records: 1