Number of the records: 1
Proces tvorby lojality zákazníkov
Title Proces tvorby lojality zákazníkov Author info Zora Vajsochrová, Dagmar Lesáková Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov Annotation Lojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00702-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1