Number of the records: 1  

Proces tvorby lojality zákazníkov

  1. Title Proces tvorby lojality zákazníkov
    Author infoZora Vajsochrová, Dagmar Lesáková
    Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationLojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00702-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.