Number of the records: 1
Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi
Title Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi Parallel title Guerilla marketing - the application of new selected trends in practice Author info Marián Židó Author Židó Marián EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 567-572. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * guerilla marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný * konkurencia Annotation Marketingové nástroje a pravidlá guerilla marketingu. Zakladateľ guerilla marketingu, J. C. Levinson. Vybudovanie dôvery prostredníctvom vzťahov s verejnosťou. Využívanie slova a činnosti ZDARMA - drobné darčeky, vzorky, informácie, služby. Guerilla marketing v praxi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00752-053, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 606 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1