Number of the records: 1
Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach
Title Modelling the diffusion of technology innovation: a marketing approach Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 623-631. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Keywords inovácia * modely * modelovanie * technológie nové * televízia * Slovensko Annotation Zakomponovanie cenového efektu do Bass growth modelu. Difúzia LCD televízorov v Slovenskej republike: empirické výsledky. Výsledky a diskusia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-029, originál dokumentu
article
Number of the records: 1