Number of the records: 1
Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov
Title Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov Parallel title Event marketing and its use in the field of cultural products Author info Eva Režnáková Author Režnáková Eva Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 195-201. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * event marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing mix * skupiny cieľové * kultúra * umenie Annotation Event marketing predstavuje účinný nástroj na budovanie imidžu alebo podporu budovania značky. Využitie a členenie event marketingu. Komunikačný nástroj, ktorý je možné uplatniť aj v oblasti umenia a galérií. Prípadová štúdia - využitie event marketingu v oblasti kultúry. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1