Number of the records: 1
Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu
Title Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu Author info Jana Majerová Author Majerová Jana Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2012), s. 28-35. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * značky výrobkov * značky maloobchodné * značky výrobné * sponzorovanie * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové Annotation Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 2
article
Number of the records: 1