Number of the records: 1
Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy
Title Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy Parallel title The Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis Author info Denisa Gajdová Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy : [zborník vedeckých prác]. S. 56-60. - Šoporňa : Vydavateľstvo Ľuboš Janica, 2012. ISBN 978-80-970622-2-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * výskum marketingový * výrobky nové * podnik malý * podnik stredný Annotation Viaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01740-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1