Number of the records: 1
The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting
Title The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting Translation Úloha kultúrnej diverzity v prognózovaní predaja nových produktov Author info Peter Štetka, Róbert Šlosár, Štefan Majtán Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 199-211. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
IGP I-16-101-00 Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ (50%)
Note VEGA 1/0546/15 (50%). - I-16-101-00 (50%) Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * modely * prognózovanie * výrobky nové * kultúra Annotation Vplyv kultúrnej diverzity na spotrebiteľské správanie pri nákupe nových výrobkov. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01047-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1