Number of the records: 1  

The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting

  1. Title The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting
    TranslationÚloha kultúrnej diverzity v prognózovaní predaja nových produktov
    Author infoPeter Štetka, Róbert Šlosár, Štefan Majtán
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 199-211. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    IGP I-16-101-00 Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ (50%)
    NoteVEGA 1/0546/15 (50%). - I-16-101-00 (50%)
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * modely * prognózovanie * výrobky nové * kultúra
    AnnotationVplyv kultúrnej diverzity na spotrebiteľské správanie pri nákupe nových výrobkov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01047-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.