Number of the records: 1
Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína
Title Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína Parallel title Specific marketing mix tools using by seling of the Slovak vine Author info Peter Filo, Ingrid Försterová Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Försterová Ingrid Source document Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. S. 56-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Weiss Elżbieta ; Kačeňák Igor ; Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4300-2 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * certifikácia * vinohradníctvo * víno * hrozno * úroda * Slovensko Annotation Slovenské vinohradníctvo a vinárstvo a úspechy našich vinárskch podnikov v tejto oblasti. Aktivity a využívanie nástrojov marketingu, tak aby sa mohol vytvoriť efektívny marketing vína. Ekologický spôsob pestovania hrozna a očakávania spotrebiteľov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01079-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1