Number of the records: 1
Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic
Title Loyalty programs and personal data sharing preferences in the Czech republic Parallel title Věrnostní programy a ochota sdílet osobní data v České republice Translation Vernostné programy a ochota zdieľať osobné údaje v Českej republike Author info Radek Tahal, Tomáš Formánek, Hana Mohelská Author Tahal Radek Co-authors Formánek Tomáš Mohelská Hana Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 187-199. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords maloobchod * marketing * programy vernostné * zákazníci * spotrebitelia * dáta * ochrana údajov osobných * bezpečnosť * stimuly * Česko * analýza kvantitatívna Annotation Štruktúrovaná kvantitatívna analýza ochoty zákazníkov zdieľať vybrané kľúčové typy osobných a kontaktných údajov s organizátormi vernostných programov v Českej republike na základe prieskumu z obdobia 11/2015-04/2016. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1 MB publicly available article
Number of the records: 1