Number of the records: 1
Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch
Title Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch Parallel title Enhancing the Efficiency of Marketing Activities Through the Use of Marketing Controlling in Enterprises Author info Jaroslav Ďurovčík Author Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 69-76. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * kontroling * stratégia podniková * podnik * kontroling podnikový * efektívnosť Annotation Komplexný pohľad na marketingový kontroling a stručná analýza situácie ohľadne jeho využívania na Slovensku a tiež poukázať na skutočnosť, že uplatňovanie marketingového kontrolingu nie je len vecou veľkých firiem, ale musí byť súčasťou každej spoločnosti, ktorej záleží na tom, aby je marketing bol čo najefektívnejší. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-008, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 745.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1