Number of the records: 1  

Econometric Assessment of Customers’ Personality Biases and Communication Preferences Correlation

  1. Title Econometric Assessment of Customers’ Personality Biases and Communication Preferences Correlation
    TranslationEkonometrické zhodnotenie korelácie chýb osobnosti u zákazníkov a komunikačných preferencií
    Author infoKatarina Kostelić, Danijela Križman Pavlović
    Author Kostelić Katarina
    Co-authors Pavlović Danijela Križman
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 3 (2018), s. 141-154. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords osobnosť * marketing * rozhodovanie * regresia * spotrebitelia
    AnnotationKvantifikácia vlastností a predsudkov zákazníkov, ktoré ovplyvňujú racionalitu a následne voľbu nakúpiť či nenakúpiť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.