Number of the records: 1
Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores
Title Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores Translation Aspekty dizajnu v marketingovom manažmente maloobchodných predajní Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge – Economy – Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management. Pp. 115-123 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018 / Jaki Andrzej ; Wójtowicz Piotr ; Bartkowiak Piotr. ISBN 978-83-65907-40-0 Note VEGA V-18-129-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords marketing * marketing manažment * dizajn * predajne * domy obchodné * zákazníci * správanie * správanie spotrebiteľa * efektívnosť * nákup Annotation Vplyv maloobchodného dizajnu na nákupné správanie - kognitívne a afektívne spracovanie informácií. Environmentálne podnety (prvky dizajnu skladov) ovplyvňujú čitateľnosť a dojmy (stavy hodnotenia) a ako tieto hodnotiace stavy sprostredkovávajú účinky stimulov na reakcie a tým ovplyvňujú výsledky správania (opakovaný nákupný zámer). Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00930-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 779 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1