Number of the records: 1
The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market
Title The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market Translation Spotrebiteľské správanie mladých slovenských spotrebiteľov (vo veku do 25 rokov) na trhu privátnych značiek Author info Ingrida Košičiarová, Zdenka Kádeková Author Košičiarová Ingrida Co-authors Kádeková Zdenka Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 37-48. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * značky privátne * produkty * mlieko * spotrebitelia Annotation Spotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľov, proces spotrebiteľského rozhodovania a pod. v oblasti privátnych značiek. Skúmanie toho, ako vnímajú respondenti vo veku do 25 rokov privátne značky, či ich nakupujú, sú ich konečným užívateľom a pod. Zameranie na segment mliečnych produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 289.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1