Number of the records: 1  

The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market

  1. Title The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market
    TranslationSpotrebiteľské správanie mladých slovenských spotrebiteľov (vo veku do 25 rokov) na trhu privátnych značiek
    Author infoIngrida Košičiarová, Zdenka Kádeková
    Author Košičiarová Ingrida
    Co-authors Kádeková Zdenka
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 37-48. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * značky privátne * produkty * mlieko * spotrebitelia
    AnnotationSpotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľov, proces spotrebiteľského rozhodovania a pod. v oblasti privátnych značiek. Skúmanie toho, ako vnímajú respondenti vo veku do 25 rokov privátne značky, či ich nakupujú, sú ich konečným užívateľom a pod. Zameranie na segment mliečnych produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2020: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF289.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.