Number of the records: 1  

A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.

  1. Title A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.
    TranslationMarketing ako nepostrádateľný prostriedok prestavby monopolistického obchodného podniku na konkurenčný.
    Author infoK. László
    Author Kiss Ferenc László
    Source documentIpargazdaság. Roč. 43, č. 10 (1992), s. 20-26
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageHungarian
    Country of EditionHungary
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik obchodný * potravinárstvo * konkurencia * rozdeľovanie * financie podnikové * marketing * správanie * stratégia podniková * riadenie podnikové * zákazníci * demonopolizácia
    AnnotationAnalýza postavenia jedného potravinárskeho obchodného podniku. Monopolistická situácia - rozdeľovanie miesto obchodu. Formy správania a úloha marketingu. Konkurencia a marketing. Vplyv konkurencie na vnútropodnikovú situáciu. Zmena marketingovej stratégie a podnikové riadenie. Poznanie zákazníka. Finančný systém podniku. Podnikové rozdeľovanie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.