Number of the records: 1
Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu
Title Funkcie komunikačných médií na spotrebiteľskom trhu Author info Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 7-8 (1994), s. 583-594 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia masová * trh kupujúceho * nákup * televízia * obchod zásielkový * komunikácia * spotrebitelia * zákazníci * maloobchod * marketing Annotation Médiá elektronickej komunikácie - ich využívanie v rámci marketingovej stratégie podnikov. Nákup cez obrazovku (Screen Shopping) - ponuka tovaru sa v maximálnej miere približuje k spotrebiteľovi. Vývojové faktory využitia elektronickej komunikácie. Možnosti využitia pre maloobchod. Problémové oblasti aplikácie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1