Number of the records: 1  

Televízia a jej využitie

  1. Title Televízia a jej využitie
    Author infoAndrea Urbanovská
    Author Urbanovská Andrea
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 51. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords televízia * médiá * spotrebitelia * reklama * trh
    AnnotationZaradenie televízie ako kľúčového média v mediálnej stratégii. Televízia z pohľadu spotrebiteľa. Televízia ako súčasť mediálneho trhu. Televízia z pohľadu mediálnej agentúry. Možnosti využitia televízie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.