Number of the records: 1
Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu
Title Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu Translation The Product of region as a strategic factor of tourism market Author info Gustáv Sládek Author Sládek Gustáv Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 2 (2000), s. 70-75. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * regióny * produkty * trh * manažment Annotation Rozvoj regiónov - nosný problém cestovného ruchu. Vzťah medzi regionálnym rozvojom cestovného ruchu a jeho produktom. Pojem a hierarchia produktu cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1