Number of the records: 1  

Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu

  1. Title Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu
    TranslationThe Role of Corporate Identity for International Standing/Position of the Firm
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1063-1082. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * dizajn * podnik * imidž * komunikácia * správanie * kultúra podniková * prostredie podnikové * Slovensko * pojmy * teórie ekonomické
    AnnotationVymedzenie pojmu Corporate Identity (CI) - podniková identita. Základné kategórie medzinárodných dimenzií CI: monolitická identita, delegovaná identita, identita značky. Tri základné prvky CI: Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Behavior. Ďalšie prvky CI: Corporate Culture, Corporate Image, Corporate Network a Corporate Personality. Uplatňovanie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.