Number of the records: 1
Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu
Title Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu Translation The Role of Corporate Identity for International Standing/Position of the Firm Author info Otília Zorkóciová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1063-1082. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * dizajn * podnik * imidž * komunikácia * správanie * kultúra podniková * prostredie podnikové * Slovensko * pojmy * teórie ekonomické Annotation Vymedzenie pojmu Corporate Identity (CI) - podniková identita. Základné kategórie medzinárodných dimenzií CI: monolitická identita, delegovaná identita, identita značky. Tri základné prvky CI: Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Behavior. Ďalšie prvky CI: Corporate Culture, Corporate Image, Corporate Network a Corporate Personality. Uplatňovanie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 4-6
article
Number of the records: 1