Number of the records: 1
Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť
Title Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť Author info Ľuboslava Novotná Author Novotná Ľuboslava Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 13-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * podnik * kultúra podniková * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Stručná charakteristika súčasného podnikateľského prostredia. Podnik v konkurenčnom prostredí. Marketingové myslenie a správanie sa ako zložka firemnej kultúry. Implementácia marketingovej koncepcie. Orientácia firmy . Orientácia predaja. Etapy procesu budovania systému marketingových činností. Marketingový reporting. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1