Number of the records: 1  

2005 : Rok printov a outdooru

  1. Title 2005 : Rok printov a outdooru
    Author infoMartin Mazág ... [et al.]
    Author Mazág Martin
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 2 (február 2006), s. 22-24. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords trh reklamný * analýzy * médiá * televízia * tlač * reklama vonkajšia * rozhlas * reklama * výdavky * Slovensko
    AnnotationVýdavky na reklamu v roku 2005, aký bude rok 2006. Vývoj mediamixu 2000-2005. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objemy reklamy v médiách v rokoch 2001-2005. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Rozmach denníkov pokračuje, out of home - dramatický rast, trh slovenských rádií rástol minimálne. Vývoj reklamného trhu na Slovensku od roku 1996 do roku 2006. Prognózy 2006.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.